RSS Feed

this IS a love song

Kediler toplanmış seninle birlikte
Kokular saçılmış manzaraya, her yere
Sevdiğim o koku günlerce elimde

Kıyıda köşede köpekler saklanmış
N'olur bitme, bu açlık çok acı
Bu renksiz okulu sevmiştik birlikte

Hatırla o günü Çarşı Kantin'de
Seni yediğimi ilk defa hayatta
Kollarımda benim, iki ders arası

Cajun'um...

Abbas'ta yediğim bütün waffle'ların,
Hunter'ın, ottoman'ın değeri yok artık
Ben sensiz olamam artık anlıyorum

Dolmuş bak banklar, manzara kalabalık
O ılık sıcacık hardalımız soğumuş
Kediler gitmiyor, ağlıyorum artık

Şimdi çok acıktım, n'olur kal benimle
Kedileri boşver, kendini ver bana
Dışarıda yalnız üşüyorsun sen

Cajun'um...

2 hebelüplüp:

Kingdom of ArS dedi ki...

bana cajun basket wonderland'ten kaldırıldı de, hoppadanak bayılıyım...

fateee dedi ki...

yok neyse ki yapmadılar öyle bi çılgınlık :) içimden geldi sadece, bir gün wonder'da sıra beklerken yazdığım bu naçizane şarkıyı paylaşayım dedim.

Yorum Gönder