RSS Feed

müstehak

komik bi ülkede yaşıyoruz gerçekten ya. trajikomik hatta. nedenlerinden falan bahsetmicem, sadece farkına vardığım bi durumu özetleyip geçmek istiyorum. kafa yormak yersiz çünkü, ne kadar saçmasapan, boktan, insanlıkdışı, utanç verici durum varsa hepsi müstehak bu ülkenin insanlarına.


geçen sabah annem kahvaltı hazırlarken biraz televizyon izleyeyim dedim de, o vesile oldu hatırlamama. emin değilim, sanırım petek dinçöz’ün sabah programıydı. konu da şu sıralar dünyayı kasıp kavuran domuz gribi. güya konuya bilimsel açıdan baksın diye programa getirdikleri, adı zerre umrumda olmayan gerzek herif hemen hemen şu cümleleri kurdu: “allahın bize domuzu yasaklamasının sebepleri var elbet. domuzlar eşlerini kıskanmayan tek hayvanlardır. yapılan bilimsel araştırmalarda da bu görülmüştür. böyle ahlaksız, böyle utanmaz arlanmaz hayvanları yiyenlere de müstehak zaten domuz gribi falan.”


ne yalan söylim başta skeç falan sandım, komiklik yapıyolar sabah sabah insanlar eğlensin diye heralde, diye düşündüm. ama sonra kaşla göz arasında amcam bambaşka konulara atladı, amerikalıların başına sürekli fırtınaydı, hortumdu, kasırgaydı gibi felaketlerin gelmesini de domuz yemelerine bağladı.

bütün bunların hayalgücümün bana oynadığı bi oyun olmadığını anladığımda çok sinirlendim tabi. içimden de dışımdan da profesör olduğunu iddia eden o gerzeğe, televizyon kanalına, petek dinçöz’e sövdüm. kendi kendime konuşarak hıncımı alamicamı anlayınca anneme gittim. bikaç gün geçti üzerinden, ancak şimdi gülüp geçebiliyorum.

sike sürülecek beyni olmayan insanların kendine profesör deyip televizyona çıkmalarına, milyonlarca insanın bunları izleyip alkışlamasına, insanların her türlü meselelerini halledip domuzların ahlakına sarmasına, halkın eğitimsizlikten kırılmasına artık sadece gülüp geçebiliyorum. kanıksadım mı acaba? bilemiyorum, düşünmedim çok. 20 yıl bu ülkede yaşayınca düşünmek bazen zor geliyo insana.

sen onlara bakma küçük domuzcuk. geçmiş olsun sana.

pig1

bonusumtrak: duman - rezil

3 hebelüplüp:

onur dedi ki...

bu kadar şaşırmanı her gün televizyon izlememene bağlıyorum. bu ve benzeri o kadar çok saçmalık her gün insanlara izlettiriliyor ki. izleyenin de izlenenin de cehaletinin sınırları yok. 99 depremi de neden izmit'te olmuştu, hatırlasana... of of.

Kingdom of ArS dedi ki...

olm daha bol yazsana sen.... =)

AdaVapuru dedi ki...

:)

Yorum Gönder